top of page
Bartłomiej Dmitruk

Dlaczego profesjonaliści pracują z VDR SECUDO?

Zaktualizowano: 12 wrz 2023

Przez ponad 11 lat zbieramy doświadczenia transakcyjne i projektowe związane ze współpracą z doradcami, bankami, prawnikami i przedsiębiorcami. Virtual Data Room SECUDO to dopracowane, bezpieczne, intuicyjne i szybkie narzędzie stworzone przez profesjonalistów dla profesjonalistów. Wybierając VDR SECUDO wchodzisz do świata skutecznego, poufnego, szybkiego prowadzenia projektów due diligence, transakcji M&A, projektów R&D, projektów prawnych czy nieruchomościowych. SECUDO to nieograniczone możliwości poufnej komunikacji i udostępniania dokumentów w bezpieczny i szyfrowany sposób. Wejdź do świata VDR SECUDO i skutecznie realizuj swoje projekty lub transakcje.

Przyjazny interfejs użytkownika


W VDR SECUDO przykładamy ogromną rolę do tzw. user experience, czyli doświadczenia użytkownika podczas pracy w naszym systemie. Ma być intuicyjnie, szybko, skutecznie i bezpiecznie. Większość naszych nowych klientów zaczyna korzystać z VDR SECUDO bez szkolenia użytkowników. Przejrzystość systemu oraz jego funkcjonalności jest naszym atutem i przewagą konkurencyjną. W dzisiejszym świecie nie ma czasu na czasochłonne wdrażanie w narzędzia do pracy, a naszym zadaniem jest przygotowanie klienta do pracy i projektu tu i teraz. Często robimy to w czasie kilku minut oraz krótkiego szkolenia on-line.

Bezpieczeństwo


Bezpieczeństwo jest naszym priorytetem. Od zapewnienia odpowiedniej infrastruktury dla rozwiązania typu SaaS, poprzez konfigurację dostępów, uwierzytelnianie dwuskładniowe 2FA, odpowiednie szyfrowanie plików, bezpieczne viewery, dynamiczne znaki wodne, ograniczenia adresu IP czy też widok SpyView - VDR SECUDO spełnia najbardziej rygorystyczne wymagania określone dla instytucji finansowych czy rekomendowane przez regulatorów.






Uprawnienia


VDR SECUDO oferuje szczegółową kontrolę dostępu, umożliwiając administratorom definiowanie określonych uprawnień dla każdego użytkownika lub grupy użytkowników. Ten poziom kontroli zapewnia, że dokumenty są dostępne wyłącznie dla upoważnionych osób i zapewnia odpowiednią elastyczność wymaganą podczas procesów M&A, due diligence lub innych projektów.


Moduł Q&A - skuteczna komunikacja w projekcie


Moduł Q&A pozwala grupom użytkowników łatwo tworzyć, zarządzać, śledzić i odpowiadać na dużą ilość pytań dotyczących projektu lub transakcji. Moduł pozawala m.in. na ograniczenie liczby pytań dla każdej z grup oraz analizy dotyczące poszczególnych obszarów zainteresowania. Dla monitoringu oraz ewentualnych konfliktów prawnych dostępna jest cała historia korespondencji Q&A.

Raporty, analizy i powiadomienia


VDR SECUDO pozawala na szczegółową analizę aktywności użytkowników, dokumentów, wyszukiwanych fraz czy dokumentów. Takie narzędzie pozwala skutecznie zarządzać procesem transakcyjnym, typować prawdopodobnych kupujących czy też identyfikować obszary ryzyka w projekcie.

Dodatkowo VDR SECUDO zapewnia możliwość konfiguracji powiadomień dotyczących nowych dokumentów, pytań i odpowiedzi w Q&A oraz innych zdarzeń.

Archiwizacja projektu


Każdy projekt lub transakcja się kiedyś kończy. Etap ten zazwyczaj wymaga archiwizacji wszystkich aktywności, użytkowników, uprawnień i dokumentów. W VDR SECUDO administrator może przygotować archiwum projektu w dowolnym momencie, mając pewność, że dane będą odzwierciedlać historię oraz zakres informacji na zadaną datę. Archiwizacja odbywa się szybko i nie wpływa na bieżące działanie systemu.

Podsumowanie


VDR SECUDO to dopracowane rozwiązanie wspierające poufną wymianę i udostępnianie dokumentów. System jest wykorzystywany w transakcjach i projektach wymagających szczególnej poufności, bezpieczeństwa oraz kontroli nad procesem. Są to m.in. transakcje M&A, transakcje nieruchomościowe, procesy due diligence czy projekty R&D. Z VDR SECUDO korzystają doradcy transakcyjni, BIG4, banki inwestycyjne, kancelarie prawne, instytucje publiczne oraz przedsiębiorstwa prywatne i państwowe. Zachęcamy Państwa do zapoznania się z naszą ofertą i wykorzystania VDR SECUDO w Waszym projekcie lub transakcji. Poza światowej klasy rozwiązaniem gwarantujemy profesjonalną obsługę i wsparcie na każdym etapie projektu.


O nas


DealDone jest wyspecjalizowaną firmą, oferującą wysokiej jakości produkty z dziedziny bezpieczeństwa informacji i danych. Oferujemy usługi digitalizacji oraz oprogramowanie w zakresie nowoczesnych technologii obiegu informacji poufnych, informacji niejawnych, danych wrażliwych oraz digitalizacji, zabezpieczania, szyfrowania i udostępnienia danych i dokumentów wewnątrz i na zewnątrz organizacji.


Od ponad 10 lat DealDone specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań związanych z digitalizacją, archiwizacją i udostępnieniem dokumentów w formie Document Management System (DMS) lub Virtual Data Room (VDR). Firma samodzielnie opracowała i wprowadziła do sprzedaży system VDR SECUDO. SECUDO to platforma bezpiecznej digitalizacji, archiwizacji, wymiany i przetwarzania dokumentów i danych firmowych oferowana w chmurze, w modelu Software-as-a-service, dla klientów biznesowych.


DealDone jest również właścicielem portali www.platformainwestora.pl oraz www.sprzedamfirme.com, dzięki którym wspiera procesy transakcyjne związane ze sprzedażą firmy, pozyskaniem kapitału i znalezieniu inwestorów na projekt.

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Comments


bottom of page